Sep 8, 2008

Diari Ramadan Azhan (haha!)

Salam,

Ramadan sudah seminggu berlalu. This time around I am taking it slowly. Easy as it comes. Bayangkanlah, 3 tahun kebelakangan ni, aku beraya di 3 kompeni yang berlainan. Bole consider job hopper ke?

Tapi di sekitar tempat kerja tiada apa yang 'slow'. Perangai dan sikap orang memang 'macam2'. Kadang2 benda yg remeh-temeh pun boleh jadi isu besar. Entah la beb...

Di sekitar kawan2 pulak, 2 of my best buddy from Uni ---> wak & babat, dah nak kahwin. Both excited! (maybe sorang je nampak hectic sebab Wak memang manjang nampak relaks...haha...teringat aku malam final calculus!). Babat, everything must be tedious beb...hehe. Aritu melepak dgn diorang, just catching up the old days (macam gua tua sangat). Balik dari 'gathering' tuh, Wak posted his thoughts about relationship. Well to be fair, we might as well take something positive out of the post. Itu kisah hati. About relationship. Hubungan dua hala. Like he said, in a relationship, how hard it is to put trust & put your heart into someone's hand without knowing that he/she will crush it some day. From my point of view, you'll never know unless u try. Trust and respect. That's the keyword. Memang berbual dengan dua orang ni banyak pusing2 kat topik ni je untuk sekarang ni...memandangkan bulan mengambang. Haha. So Babat n Wak, it's trust n respect beb...

Di sekitar rumah, myHoney is busy with her home project. She really enjoy what she's doing now. Hope for your success dear!
Di sekitar Ramadan. Seperti biasa, pasar Ramadan Perling sentiasa sesak dengan orang. Tahun ni belum sempat jengah. Kalau pergi confirm beli ikan bakar. Balik dari kerja sempat jeling2 jek pasar Ramadan.

Di sekitar rumah mak, renovation almost complete. So mak will have her new kitchen for Raya 2008. Alhamdulillah.

7 comments:

Wak Zailan said...

that's is not a thought of relationship.... its more like meluahkan ketidak puashatian!!!!

aku nak naikkan semangat kawan2 aku, jgn sampai asyik dikenakan pompuan!!!

its got to be hectic, at least its shows you are ready to be someone's someone!!!

HAHAHAHAAAA.... I stil wait for performing...PEACE!!!

Azhan said...

eleh blah ahhh...hehe...list lagu mana? jangan nanti babat hilang sekali lagi.

Farhana said...

ermmm...terima kasih diucapkan kepada cik abg saya yang sgt understanding...sbb susah payah tolong createkan blog for my new project ye...u r the best...love youuuu....

Wak Zailan said...

ELEH....CIK ABG TU PUN SAYANG JUGA KAT SAYA.... SEBAB DIA LAH YG TOLONG SAYA BUAT TESIS SEHINGGA SAYA MENDAPAT DEGREE!!!!

CUBA BANDINGKAN YANG MANA SATU YANG DIA SAYANG????

Azhan said...

huk eleh....kau pecah rahsie kite wak....hahaha

Farhana said...

yang mana satu cik abg azhan sayang eh...yang mana satu yang die kawin?...heheheheheeeeee

Azhan said...

wak...kau memang free ehh? tade keje ke...ahah