Sep 13, 2009

Aku Tunggu 18 September

18 September kem Anfield umum sponsor jersey terbaru. Maka tamatlah riwayat 17 tahun Carlsberg kat jersey Liverpool. Dengar-dengar Standard Chartered nak amik alih sponsorship. Asalkan bukan company beer yang take over, aku no hal.

Analysis for Liverpool's sponsors & League Title:
Hitachi - 1979 ~ 1982 (3 league titles)
Crown Paints - 1984 ~ 1988 (2 league titles)
Candy - 1988 ~ 1992 (1 league title)
Carlsberg - 1992 ~ 2009 (zero...)
New sponsor? - 2009 (titles?)

Kat sini boleh nampak kurang 'berkat' pakai non-halal sponsorship. ha ha.

Kapten Marvel, saying goodbye to looser kit.

Malam tadi aku layan Liverpool v Burnley (tak challenging langsung). Sambil-sambil tu aku tukar-tukar siaran, Man City belasah Arsenal. Ramalan pundits nampaknya ada sikit menunjukkan kebenaran. Akan ada big four baru season ni. Ni semua duit punya pasal. Sebagai penutup, korang layan la gambar hero Man City, Niall Quinn dengan jersey yang ditaja kompeni hebat dari Jepun. Sekian. he he he.

Niall Quinn, hero City dolu-dolu.

7 comments:

Arab said...

hehe lepas nie boleh la beli jersey Liverpool. tp Torres kurang menyengat time game tu. mungkin sbb tgh puasa.

Azhan said...

biar betul ARAB?

torres tak puasa dow, half time aku nampak dia togak mineral water

Wak Zailan said...

pergh... ada kawan yang sama2 menyokong LIVERPOOL...that's great of you BROTHER, muahahahahahahahahahahaaaaa!!!

nasib baik Udin tidak tahu

Azhan said...

tak tau la ada org yg sanggup menyamar jadi arab...

ha ha ha ha

mari kita check IP nya

jap

Azhan said...

Hahahahahahahaha!

i've been punked!

Arab said...

wtf...gua mmg sokong Liverpool la walaupun gua pun tak tau si sasa sokong liverpool.
tp gua pasti bukan mcm Wak yg menyokong Veron di Man U dulu smpi sanggup beli magazine Man U semata2 ada Veron jadi frontpage

Wak Zailan said...

hahahahaaaaaa... gua seluar Veron pun gua beli!!! dia punya bau ada mcm pengsan